Bara för jag är bäst!

Hemma! och vet du vad? jag levde inte alls i min egna bubbla idag, som jag skrev i morse att jag skulle göra, för det hade jag inte speciellt mycket tid till!
För idag har jag typ vart bäst och jobbat jättemycket med mitt projektarbete! 
Va lite kul när mina två lärare som vi har i det ämnet skulle snacka med mig och hur det gick för mig:
De: du kanske ska skriva mer förklaring till vad laktos är..?
Jag: jaa, men det har jag här *öppnar en ny sida*
De: jahaa, men då kanske du ska fixa de receptet du sakar?
Jag: jaa, men det har jag hemma, så fixar det i helgen
De: jahaa, men du kanske ska skriva en källförteckning?
Jag: jaa, men det tänkte jag göra nu, så det ska fixas *öppnar en ny sida där jag börjat lite*.
De: jahaa.. men du kanske ska skriva in de sidnummer som saknas?
Jag: aah, men det gör jag sen när jag vet vilken sida det är..
OsvOSV. Hahah de kom inte på nått jag kunde göra som jag inte redan tänkt på, ibland är man bara bäst helt klart! Stolt!
Fast fick ändå läxa till nästa vecka, fast det var ju iofs jag själv som bestämde vad läxan skulle gå ut på, hahah det kallar jag bra läxor!
Och sen hade vi matkultursgrej, blev lite tjatigt och så, men kan säkert vara en intressant lektion egentligen!
Plus att jag fick sluta en timma för tidigt, det tycker vi om!
Så nu ska jag snart ta en liten dusch tänkte jag. 
Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Stefan

TOPPEN!!!!

2010-01-12 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0