Bäst rimmar på häst!

Bara för att jag är bäst, fick faktiskt VG på matkultursprovet idag! Det trodde jag verkligen inte igår. 
Så nu känns det bra vill jag lova! Fast snart blir det att tvinga sig själv i att ta tag i naturprovet tills i morron, orkar inte de!
Fast är ju ett kryssfrågorsprov, så kommer nog inte vara så svårt att hänga med även om man inte pluggat allt för mycket, plus att jag har för mig att jag förstår naturen hyfsat bra redan. 
Annars har dagen rullat på rätt bra tycker jag, började med matte då jag och Emma faktiskt förstod vad vi höll på med, så vi jobbade på finfint.
Sen blev det klasstid och att leka "stad och land", klassens favoritlek, men jag vann inte, men jag klagade inte för det. Sen blev det matkultur och prov, gick fint som sagt, och sen lagade jag mat med Hasse, vi fick flambera, du vet när man tänder eld på maten. Hasse såg så lycklig ut när han fick göra det!
Sen blev det att åka hem, och här sitter jag nu. Ska springa ner och hämta mitt vatten och så nu. 
Hörs sen!


Liten bild på mig kanske kan vara skoj?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja då de är ju allt skojit de men litte större kunde ju bilden ha varit!!!! hihihihihihihi

2010-01-20 @ 18:18:17
Postat av: Anonym

Gött att de gick bra på provet:D så du klarade att komma ihåg recepten iaf?

Nä en bild på dig är ju inte fel^^)

2010-01-20 @ 20:09:37
Postat av: Anonym

/Tobbe^^

2010-01-20 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0