Båstad igen..

Då var man nere i Båstad igen, så det är tydligen dags att börja leva vardagsliv igen då eller..?
Hur det känns att vara här? Nedu, inget vidare kan man kanske kalla det. Det är kallt på golvet så springer just nu runt med typ tre par strumpor på mig och så är det väldigt ensamt och trist. 
Trodde jag skulle få ork när jag kom ner hit igen, ork för en liten promenad och lite plugg kanske, men icke! 
Hoppas verkligen vi är lediga på fredag så man får dra hem redan på torsdag, längtar! 
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu, känner mig väldigt negativ också. Men det går nog över typ. 
Borde dock plugga massa projektarbete, datakunskap och skriva i tränningsdagboken lite men vet inte om det känns så givande. 
Mina ord har även försvunnit, vet inte längre vad jag ska skriva. Allt känns så negativt och det är inget skoj. Men skriver nog mer senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0