Beslutsångest, kallt och skön sång

Beslutsångest, pringles eller popcorn? 
Sitter ju iofs och äter chips just nu, men funderar ändå rätt starkt på att byta till popcorn ist. 
Tänkte även tanken på att gå ut en liten sväng, skulle vara skönt med lite luft. Fram tills att jag såg att det vad minus 15 ute, då ångrade jag mig rätt fort och bestämde mig att stanna inne i värmen ist och gå ut imorron. 
Jag borde haft någon som tvinga med mig ut nu, bara på en liten promenad eller så, för jag skulle må fint av luften även om det är kallt, men själv känns det alldeles för kallt! 
Melissa Horn är musiken som gäller ikväll har jag märkt med, högsta volym och med min egna sköna sång till, Tur man är ensam hemma dock, annars hade jag nog fått vara tyst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0