Bilder är nu tagna!

Och bilder är nu tagna!
Blev 31 bilder att behålla och 26 bilder att slänga, antingen för att de var suddiga eller allmänt fula mest för att de var suddiga ;). 
Så nu bjuds det på två bilder på detta inlägg tänkte jag, sedan någon här och där när jag känner för det. 
Ikväll blev det inget Grand för mig och Emma, hon blev sjuk och spydde ner sig i morse, stackarn! Så vi hoppas på att hon frisknar till under kvällen och i morron så hon kan åka med mig ner till Båstad i morron igen. 
Så ikväll blir det att leka chaufför för mamma och pappa och även då fotomodell för en stund, det gillas va?
Så nu blir det nog att leta chips eller något annat sådan trevligt man kan äta upp sig och bli fin inför sommaren på! 


Tröjan då!


Sen finns det även de tillfällen då inte ens jag själv hinner med innan jag knäpper av en bild. 
Men de kan ju bli sött på sitt egna lilla vis det också!

Kommentarer
Postat av: T

Den va nice ja :D

2010-01-31 @ 01:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0