Brorsans tröja betyder helg!

Fredagarna i mitt liv just nu är heliga, att vakna och gå upp precis när man vill och vara ensam och bara ta det lugnt, det kallar jag bra dagar! 
Idag har det än så länge bara blivit att duscha, äta och klä på mig lite, dock inte de kläder jag ska ha på mig idag utan mer hemmakläder, mysigt!
Och nu ska jag åka och hämta Emma, så blir det stan för våran del och sedan handla lite. 
Skriver mer sen, har bilder då att lägga upp också. 
Men även nu kommer det två bilder, bara för att jag tycker det är mycket fint och mycket roligt med bilder. 
Och vad vore bättre än bilder på just mig själv? Jag tror allt att du gillar det! 




Bara för att jag har så extremt fina kläder på mig idag. 
Brorsans tröja och ett par leggings, det är då man känner att det är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0