Dålig uppdatering

Haha idag var min uppdatering inget vidare, första inlägget vid klockan 10 på kvällen är inget plus! 
Men har faktiskt haft fullt upp, först skola och sedan handla, sedan pluggat massa projekt. Så har inte känt att jag haft tiden att skriva fören nu. 
Vet inte om du märkt det, men har ny header, inte alla om sett de för den gamla har typ sparats i minnet eller något sådant. 
Är väldigt trött nu, speciellt på att plugga, så tror jag slutar med det för idag. Så nu blir det lite msn, om det inte lägger av hela tiden som det gjort hela tiden innan ikväll! 
Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, har haft fullt upp hela dagen känns det som så har inte hunnit tänka så mycket. Gissar att mina tankar kommer sen när jag väl varvar ner lite. 
Imorron är det kort dag som gäller, börjar 9 och slutar 20 över, haha det kallar jag fin dag det! För har bara projektarbete och fick jobba hemma med det förutom att komma dit och visa det man gjort under veckan typ. 
Men har inte mycket mer att säga nu, får se om jag kommer på något sen eller om jag skriver i morron igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0