Dejt på stranden, du och jag?

Precis visat min moder hur duktig jag är på att göra pastasås på lövbiff, bacon och champinjoner. Riktigt gott blev det faktiskt! Så tur att min magsäck är liten så det blev mat kvar till ikväll med. 
Sen har jag varit och sagt hej till Stina och lämnat hennes linne som jag lånat fast inte använt. 
Och så har jag gjort nästan hela naturarbetet, bara diskussionsdelen kvar och det känns som jag måste tvinga mig själv att göra den nu så jag slipper det i morron, men det är så förbannat tråkigt! 
Satt även nu och tänkte tanken på att ragga upp någon som ville med mig till stranden en liten stund, mest bara för att stranden är så himla fin och att jag saknar den, men kom på att jag inte har bil och kan ta mig dit. 
Så är det såhär att du någon gång vill ragga upp en söt tjej som mig och ta med henne på en runda till stranden så är jag nog rätt frivillig! 
Nu blir det att sminka mig lite och sedan ta egopix tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Tobbb

Yes please:) Synd att du missade när vi åkte dit innan:/ men de blir nog fler fina dagar:)

2010-01-30 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0