Mätt och trött men ändå ett leende på läpparna!

Hemma från skolan och Halmstad nu!
Missade bussen till skolan idag, så blev att promenera dit med Jessica. Men vi valde ju iaf rätt dag, då vi hade sovmorron egentligen en timma, så vi han dit i tid iaf! 
Sen blev det iaf att vara i skolan fram till 16. Emma kom dit på eftermiddagen också, Grattis till körkortet!
Sen blev det iaf att ta sig till Halmstad och donken, det är ju typ tradition när någon får körkort. Dock missa vi det när jag fick körkort eftersom jag inte hade bil till Båstad då. 
Och nu är jag hemma, trött och mätt. Men ändå lite sugen på apelsin, så funderar på om jag ska ta den eller om jag ska spara den till en annan dag, hahah svåra val här i livet!
Mår för övrigt rätt bra idag, har haft en rolig dag med mycket skratt. Känns väldigt bra! 
Känner att det är dålig uppdatering här för min del just nu, men vill inte skriva när jag sitter i skolan. För gillar inte att skriva när folk sitter med, vet aldrig hur jag ska skriva då, så jag behöver vara själv. Men sen att folk läser, det har jag inga problem med! 
Så uppdateringen blir kanske bättre nu till helgen igen. 
Men nu ska jag nog äta en apelsin och gå och skratta lite åt Emma när hon ser helt övergiven ut i sitt rum med all sin packning,
det kallar jag kul liv jag har!

Sen är det faktiskt så att Simons mamma fyller år idag och jag gissar på att hon inte läser min blogg, men tänkte ändå skicka iväg en liten grattis hälsning till henne, så Grattis på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Camilla Carlsson

Hej Johanna!

Simon sa att du hade skrivit att jag hade fyllde år i din blogg (visste inte att du hade en). Va ju bara tvungen att gå in och kolla :-) . Tycker det va gulligt av dig att du skrev det. Hoppas det går bra för dig. Kram på dig!

2010-01-14 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0