Grand!

Godmorron!
Trevlig kväll/natt igår får jag säga! Eller först var den rätt seg och inget skoj folk alls, fast Jenny fick ett litet napp där och fick sig en liten buggdans, haha kul!
Sen kom det iaf lite mer folk och sådan och det blev roligare. Sen när vi dansa så kommer Andreas och skrämmer mig, blev skitglad över att se honom! Så blev det lite mer dans, typ lite halvt med honom, och sen kommer helt plötsligt två snubbar till fram, så rätt som det är dansar man med tre snubbar på samma gång!
Hahah lite smått svårt att hålla koll på både Andreas, de två nya snubbarna, Emma, Jenny, Alicia och Emelie. Men det gick fint. 
Sen drog jag mig undan snubbarna, men de ville nog väldigt gärna dansa med mig för de kom fram hela tiden varav den ena pussade på min hand hela tiden och skrek i mitt öra "du är det finaste jag sett",
haha det var skoj att se Emmas min!
Sen fortsatte kvällen ungefär i samma stil, försökte dansa med Andreas eller de andra, men folk kom fram hela tiden. Hahah Johanna popis! 
Fick även en liten lektion i bugg av en snubbe, haha kände mig totalt värdelös! 
Blev även bjuden på grogg i baren, men tackade nej då jag knappt förstod vad snubben som ville bjuda mig sa. Så då kände han sig lite dissad och gick till baren själv,
hahah det var kul att se hans min när jag tacka nej! 
Sen senare på kvällen blev det rätt segt, musiken tappade sin kvalitet och det roliga folket typ försvann, men de stängde ju iofs snart också, så vi drog hemåt.
Så blev det att hjälpa Emma att leka taxi åt allt och alla ett tag. 
Sen när man kom hem trodde jag att jag skulle somna inom typ tre sekunder, men icke då, då låg jag vaken hur länge som helst. Alldeles för mycket energi i kroppen, jobbigt! 
Vakna även vid 10 idag av att pappa höll på i rummet bredvid med att måla och sådant. Så nu är jag rätt hyfsat trött, men det funkar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha^^ Emmas min ägde :P

2010-01-20 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0