Panik och aggressioner, i lagom mängd

Önskan om nattens dröm gick inte så bra. Kändes som att jag inte ens hunnit somna när jag vaknade i morse av att Emma gick in i duschen. Men hoppet om att den iaf kanske går i uppfyllelse i verkligheten är ju inte borta för det!
Just nu är det iaf projektarbete och äta polkagrisar som gäller! Snackar ju lite med Tobbe också om jag ska vara noggrann på att nämna verkligen allt jag gör. 
Har även tröttnat rätt rejält på projektarbetet nu, men känner att jag borde fortsätta ändå eftersom det snart ska lämnas in och vara klart! Panik typ! 
Blev även lite smått irriterad i skolan innan idag, då balkommittén har fått för sig idén att ALLA tjejer ska ha långklänning, och det bestämmer de nu och meddelar oss det nu, när folk redan har hållit på att leta, och även många köpt, klänningar sen flera månader tillbaka!
Så iaf, Linda i min klass har redan köpt sin klänning, som är en lite kortare, typ till knäna. Men nej, nu får hon inte använda sig av den längre och när vi frågade vad de hade tänkt sig att hon skulle göra med den nu då så svarar de "Släng den och köp en ny".
Ursäkta mig!? Alla är inte miljonärer och kan slänga ut flera tusen på klänningar hit och dit som de inte ens får använda!?
Dålig idé tycker jag!

Kommentarer
Postat av: johan (annonym):D

jag tycker alla borde gå nakna:D

då ser man verkligen människan:)

...xD

kan misstolkas dock:P

2010-01-25 @ 19:22:40
Postat av: Tobb

Va sjukt att ni inte får ha vilken sorts klänning ni vill:S

2010-01-25 @ 20:25:51
Postat av: Stefan

du de va ju dåligt tycker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 23:12:24
Postat av: Stefan

Men de kanske blir en bra drömm inatt i stället!!"!

2010-01-25 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0