En liten tanke bara

Förstår inte grejen med att plugga in vissa saker till prov, som tex de recepten jag hade prov på idag. Om någon ber mig skriva dem om en vecka igen så kommer jag inte minnas någonting typ, känns så fruktansvärt onödigt att bara lära sig saker för att få bra resultat på ett prov. Men samtidigt är det ju så skolan fungerar, för råpluggar jag inte in för ett prov så får jag IG på provet och då får man även IG i slutbetyg, även om jag kanske minns mer än den som har fått MVG på alla proven för den är bra på att råplugga in saker för stunden.

Dålig uppdatering idag, men har haft fullt upp typ. Så snart blir det sova så blir mer uppdateringar i morron ist! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0