**

Kom nästan precis ut från duschen. Riktigt skönt var det att bara stå där och känna det (alldeles för) varma vattnet rinna ner för ens kropp länge, utan att man varken kände stress eller panik. Var rätt känslokall just den stunden. 
Sminkade mig lite precis också, för tror jag ska träffa Stina nu vid 2 för lite lunch. 
Fick även sms från Emelie som ville ha med oss fem (några kompisar från 9an) ut någon gång när det passa alla, fast denna helgen blir det inte för alla kunde inte då, men kanske och förhoppningsvis blir det nästa helg. Skulle vara riktigt fint att träffa dem igen och skulle sitta riktigt fint att gå ut och ha lite skoj med. 
Känner för övrigt att det är väldigt skönt att skolan inte börjar fören på måndag, hade inte riktigt jättelust att dra dit när jag såg bild på den innan när jag skulle kolla om det nya schemat kommit upp, så jag tänker ta vara på att detta är sista helgen på det sista jullovet någonsin för min del. Dock tror jag nog mest att jag kommer ta vara på den tiden i sängen eller hemma, med en liten promenad i snön kanske, men det känns rätt skönt det med. 
Du kan ju säga ifrån om du vill ta med mig på en liten promenad eller något sådant en liten stund bara.
Emma är borta från skolan de första dagarna med, vilket nog kommer kännas rätt segt, men kanske är det bra, för då blir det en extra pepp sen när hon väl kommer dit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0