Flodhästar och krokodiler = mitt nya liv?

Har kollat på tv och tjockat i massa godis och chips hela kvällen, det kändes bra! 
Blev att kolla på ett program med massa flodhästar och krokodiler, hahah låter ju verkligen som en väldigt intressant lördagssysselsättning för någon på 18 år..not!
Men faktiskt, det var rätt intressant, kanske inte så intressant så jag kommer fortsätta med det varje lördag nu framöver i hela mitt liv. Men helt klart blev detta en trevlig kväll.
Har även kommit på att flodhästar är lite konstiga djur, de är typ livsfarliga mot människor samtidigt som de är vegetarianer. Det känns skumt, plus att de ser ut som jättegrisar med fel huvud på sig. 
Tänkte också hur livet skulle vara om man inte var rädd för något, om jag också sprang runt där ute och lekte med krokodiler och flodhästar och lejon och alla läskiga djur. Undra hur det skulle kännas..?
Och undra om man någonsin skulle kunna sätta sig lugnt och fridfullt i en liten lägenhet och bilda en familj och leva ett normalt liv..? Eller skulle man typ få hitta någon som inte heller var rädd, så fick man försöka överleva flodhästar tillsammans varje dag ist för att skaffa barn, villa, hund och volvo..? 
Spännande tankar det där känner jag! Fast det kanske bara är jag, fast brukar ju iofs nästan bara vara jag som intresseras av mina egna tankar.
Folk tycker liksom tydligen att jag tänker alldeles för mycket ibland. Vilket jag nog kan hålla med om till viss del!
Men Emma säger faktiskt att hon tycker om mig även om jag tänker för mycket ibland, sådeså! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker alltid om dig! Vare sig du tänker eller inte!! <3 skönt att du verkar må bättre (dina matvanor är iaf tillbaka)har inte vågat fråga... <333

2010-01-10 @ 11:47:56
Postat av: Stefan

Hahaha tänka får man ju allt göra i bland hahaha!!!! De lätt ju skojit me barn villa hund och VOLVO!! hahaha xD

2010-01-10 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0