Första skoldagen på sista terminen

Hemma från första dagen i skolan, så nu känner man sig lite lagom trött och så.
Blev mjukstart med två timmars matte, hann göra typ 5 uppgifter eftersom min lärare snackar massa hela tiden och man inte kunde räkna då och sen när man väl skulle räkna fatta jag inte mycket alls och kände mig sämst och när jag väl kom igång så hade vi rast, men jag hoppade den duktig som jag är. Då hann jag en uppgift till, Stolt!
Efter det blev det lite lunch och sedan skulle vi ha projektarbete, men jag hade inget att säga så fick rast ist och sen samhälle, då det blev massa snack igen.
Vet för övrigt inte om schemat är riktigt bra planerat, som när vi kom till matsalen så var det helt fullt och omöjligt att hitta en plats och stol att sitta på. Men man hade ju lite flyt iaf och lyckades få sig en plats. Undra bara om det kommer vara så varje måndag..?
Men iaf, nu tänkte jag gå ner och göra mig en liten fruktsallad. Så återkommer snart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0