Godnatt

Har ätit apelsin och skorpor med ost. Och pratat massa med Emma, det var trevligt tycker jag! 
Och nu är jag väldigt trött och funderar på att nana, ska inte upp fören kvar över sju imorron, så det är lite sovmorron, haha! 
Sen imorron bär det av mot Falkenberg igen för lite helg, blir nog skönt. Och på lördag blir det nog utgång också, så blir trevligt! 
Känner att jag inte har så bra flyt på det jag skriver just nu utan mer radar upp massa saker jag vill ha sagda, men jag är rätt tom på tankar just nu faktiskt, tro det eller ej! Så jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, så tror jag låter bli och skriver mera i morron ist typ. 

Så sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0