Godnatt

Har nu hämtat mor och far min, kallt ute så nu håller man nästan på att förfrysa. Hahah eller riktigt så illa är det kanske inte, men iaf! 
Jag blev även väldigt trött nu, helt plötsligt faktiskt. Så funderar starkt på att packa ner mig i sängen för natten nu och sova bort halva dagen i morron! Men tror inte jag kommer lyckas så bra, inte med att sova bort halva dagen, det gör jag nog utan problem, men att packa ner mig nu. 
Dock känner jag även att min hjärna börjar tappa sin funktion, det är rätt jobbigt när man försöker skriva. Men jag ska la inte klaga, finns ju de som lever såhär alltid och aldrig lyckas skriva bra. Stackare!
Men iaf, sov gott och tack för mig för idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0