Godnatt!

Nehedududu!
Det får nog bli sista inlägget nu och säga godnatt till alla små barn och alla större barn och alla vuxna där ute nu!
För min datorn börjar nog överanstränga sig lite och orkar inte leva så mycket längre till, är i stort behov av en ny!
Men blir nog lite mer msn, sen liten film och sedan nana! 
Just nu känner jag mig faktiskt rätt glad och lugn, det tar vi vara på varje sekund utav! Har iofs rätt ont i magen, då jag drack mjölk innan idag, men tänkte att ett glas nog inte skulle göra så mycket. vilket det visst gjorde, men jag överlever! Hoppas på att jag slipper gråta en skvätt inatt och att jag kanske kan vakna i morron och inte tänka "vad ska jag gå upp för, vad finns det för anledning till det?" Utan att jag kanske kan fortsätta leva lite nu, ta nya krafter och börja om..? 
Tror iofs inte att min panik är helt över än om jag ska vara ärlig, men just nu finns den inte och det mår vi nog alla bäst av. 
Fick även en jättekram genom mamma från min bror över telefon ikväll, han är för söt han! 
Men godnatt då världen!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha Sov så gött inatt!!!!!

2010-01-08 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0