Hemsk natt.

Godmorron, eller god och god. Vet inte om den är speciellt god egentligen. 
Vet inte riktigt vad som hänt nu, i torsdags kände jag mig mycket starkare och Mamma såg mig som så mycket starkare. Men i natt brast allt igen och jag storgrät och kände inte att jag levde för något speciellt längre. 
Allt slutade iaf med att jag var på väg upp för trappan för att gå in på badrummet för att se om bror min hade lämnat kvar rakblad som jag kunde "leka" lite med, när jag sedan gått upp halva trappan typ blev jag bara sittandes, sen gick jag ner igen och tog min kudde och gick in till mamma. 
Hon blev säkert livrädd att jag gjort något mot mig själv, men ändå väldigt lättad över att jag kom in till henne. 
Sen satt hon med mig en lång stund innan hon lät mig somna vid hennes sida. 
Sen i dag när man vakna, då kändes det inte som jag hade något att gå upp för, så jag låg helt enkelt kvar, somna om en timma till. Men när jag sedan vakna vid 11 så visste jag inte någon anledning till att gå upp, men inte en anledning till att ligga kvar.
Så jag gick upp, krama mamma och gick hit och satte mig för att skriva. 
Jag vet inte hur många gånger mamma sa till mig inatt att jag är stark, har en inre styrka, att jag bara måste lära mig tro på det själv. Jag trodde faktiskt en liten stund, jag trodde att jag visste. Men när man sedan vaknar såhär är man inte lika säker längre. 
Jag har inte lust för någonting, vill inte äta, inte gå ut, inte sitta här inne. Ingenting! Vill bara att man ska kunna spola fram tiden tills jag mår bra igen, att jag ska slippa må och känna såhär. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Började faktiskt gråta när jag läste det... Det finns så många där ute som är så mycket bättre, vad du ska göra är att hitta dom. Det är ju självklart svårt just nu men träffa andra människor, vänner släktingar osv hela tiden och håll igång så hinner du inte tänka på honom, sen har du helt plötsligt kommit över honom. Kram!

2010-01-09 @ 14:25:49
URL: http://anonymaabloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0