Kvällsblogg

Ikväll blev det att äta lite pyttipanna och sedan ut på en liten promenad i snön med mamma. 
Väldigt kallt men skönt. Har även lyckats samla mina tankar lite så nu är det inte så stor panik iaf, men vem vet om den kommer tillbaka, men skönt för stunden iaf så får ta vara på det! 
Öppnade även paketet jag skulle gett till Simon när han fyller år på söndag, det paketet jag köpte typ i november, det var ett sånt paket så när man hittade det kunde man inte låta bli att köpa det för man tyckte det skulle vara så fint till just honom. 
Men nu är det mitt ist, måste bara fixa det lite, sen är det mitt och jag kan använda det. Vet inte heller vad jag ska göra med hans shorts som jag har här, men tänkte kolla det med honom sen någon gång när han kommer till msn. 
Tror även att jag ska sova rätt tidigt idag, är väldigt trött, försvann nog mycket energi igår när jag fick stor panik, så tro det skulle sitta fint med lite sömn nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0