Lämnat sängen

Känns som det kommer vara dålig uppdatering idag, iaf om man jämför med de senaste dagarna. Men hoppas det funkar funkar iaf..?

Har iaf tagit mig bort från sängen en liten stund idag. Eller först pratade jag med Anton, som vanligt nu för tiden, han hjälpte mig mycket och fick mig att få lite bättre tankar och kunna skratta till lite. Sen bestämde han att vi skulle gå och duscha, inte tillsammans självklart eftersom han för det första har flickvän och för det andra bor i sthlm, men det jag menar är att vi duschade samtidigt, på avstånd, så inga missuppfattningar här tack!
Så då blev det ju bara att dra sig upp ur sängen och ställa sig i duschen, och självklart kändes det lika skönt som alltid. Blev även till att trycka i mig en clementin efter duschen, kände att jag nog kunde behöva det, eller iaf för att lugna ner omgivningen. 
Skulle egentligen följt med mamma och pappa ut på en liten promenad nu, men eftersom mitt hår är blött så känns det inte så smart eftersom det typ är miljoner minus ute och mitt huvud då skulle frysa till en stor isbit, känns inte riktigt lockande just nu. 
Andreas ringde också, fast han ville bara veta vem som sjöng halleluja i idol, men det har jag noll koll på så han vände sig visst till fel person. 
Just nu sitter jag och känner mig rätt tom, vet inte riktigt hur jag mår. Känner mig varken speciellt ledsen eller speciellt glad, känner mig bara väldigt tom och övergiven typ. Kanske är det ett gott tecken på att gråten börjar ta slut? eller är det kanske bara en liten paus i gråtandet? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0