Lunch med Stina

Hemma efter en trevligt lunch med Stina, blev köttbullar och spagetti som vanligt.
Precis lika gott som vanligt, och för första gången på några dagar nu så åt jag faktiskt och tyckte att det var gott och ville ta en tugga till, visst jag åt inte speciellt mycket fören jag var mätt, men jag tryckte ändå i mig lite till. 
Sen efter maten blev det att ta undan hennes julsaker och att kasta ut hennes gran hon hade i sitt rum, tror det låg mer barr på golvet än det satt på granen vid det laget, och just nu sitter nog det mesta i mina strumpor, men det gör mig ingenting för det var så otroligt skönt att få prata av mig lite med henne om allt och ingenting, att bara sitta och lyssna på det hon hade och säga och saker som händer i hennes liv just nu osv. Hon är en så otroligt bra vän, en sådan vän man bara inte får släppa taget om! Har känt henne hela hennes liv typ och jag hoppas det fortsätter på samma vis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0