Lycklig och drabbad av bildsjukan

Mitt word funkar nu, lycklig! 
Och mitt spotify funkar också igen, lycklig ännu en gång! 
Internet funkar inte utan sladd här hemma, mindre lycklig igen! 
Så helt kortfattat, jag är lycklig nu, för en lycklig + en lycklig + en olycklig = en lycklig! 

Idag har jag nog även drabbats av någon sjukdom där jag gillar att lägga upp bilder på bloggen, för nu tänkte jag visa hur fint jag klippte min lugg innan idag och eftersom jag är så otroligt bra på att bli fin på bild,
bra självförtroende idag,
så kunde jag inte bestämma mig för vilken av de fyra bilderna jag tog som skulle få äran att hamna här, därför kommer nu alla. 








Kommentarer
Postat av: Tobb

Many pics = WIN!:D

2010-01-29 @ 19:04:16
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

JÄÄTTEEFINA BILDER :D:D:D o man se ju knaptt din slinga länge XD

2010-01-29 @ 19:04:46
Postat av: Stefan

Du är allt grymmt sör fina bilder du har!!!!!!!!!!!

2010-01-29 @ 23:00:05
Postat av: Stefan

Du är allt grymmt Söt du!!! Fina bilder!!!

2010-01-29 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0