Maaaat!

TjenixTjenix!
Dagens lunch; makaroner, bacon och självklart en avocado för att runda av med lite nyttigheter. Det är det som gäller just nu. Hade en sådan där väldigt givande dag i skolan idag, började prata med läraren vid 8.20, var klar vid 8.35, slutat för dagen! Blev dock att sitta kvar och jobba med projektarbetet, skrev bilagan och fixade alla recepten så de såg likadana ut osv, tills klockan blev halv 10 något då man fick åka med Emma hem. 
Väl hemma blev det att sätta igång en film, men somnade rätt fort efter den startat. Sen sov jag en, två, tre timmar något, inte alls lite länge eller så. Och när jag vakna blev det att laga lunchen, så här är jag nu. 
Tänkte att jag skulle pilla lite mer med projektarbetet så man slipper känna så stor stress över det hela tiden, men det är bara det att det är så förbannat tråkigt! Dock är det väl lika tråkigt imorron gissar jag på, så kan lika gärna göra det nu när jag har tiden kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0