Matlagning

Såja, då har man precis påbörjat kvällens mat. Eller okej, jag har kanske tagit mig halvvägs genom matlagningen, sitter mest nu och väntar på att tiden ska gå så det blir klart av sig själv.
Blir typ thai med nudlar och massa, massa vattenkastanjer! Tror iofs att det blir rätt starkt, men hoppas man kan äta det utan att dö iaf, hahha. 
Har även ont i magen just nu, vet inte riktigt vad det beror på, men tror det snart går över. Annars får man väl ta sig ett litet piller och sova typ. 


Kände även för att slänga in en bild på mig själv, dock hyfsat gammal, men iaf!
Bara för dig att tacka och ta emot och titta och vara glad!

Nu måste jag springa och se så att inte maten typ överlagas där i köket utan mina kockkunskaper,
hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0