Mig och mina mardrömmar

Godmorron! 
Sov riktigt skönt inatt får jag säga. Mina fötter var lite småkalla sådär men det märktes inte av när jag somnade. 
Vad jag drömde, det minns jag inte, så det var nog inget speciellt och iaf inga mardrömmar, det gillas! 
Var rätt längesedan jag drömde mardröm nu, känns riktigt skönt om jag har lyckats få bort dem! 
Och för dig som inte vet det, så har jag en viss förmåga att drömma mardrömmar väldigt, väldigt ofta. Ibland så ofta och riktiga drömmar att jag blir rädd för mig själv och om den som sover bredvid mig, om jag har någon sådan. För jag har märkt att jag har en förmåga att göra saker på mig själv som jag inte vet om när jag drömmer, typ river mig och slår mig och slår huvudet i väggen osv osv. Låter rätt sjukt, jag vet, men det kan inte hjälpas ju eftersom jag inte vet om det. 
Men iaf, inga mardrömmar inatt och hoppas på att det håller i sig så ett tag. 
Idag blir det att plugga massa projektarbete, inte så jättespännande dag då med andra ord. 
Så får se hur det går med uppdateringen här, antingen lär det väl komma ett inlägg i timmen typ eller så kommer det inte komma något alls för att jag har fullt upp med projektet. Det märker du vilket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0