Min dag typ..

Helg! Så nu är jag hemma i Falkenberg igen. 
Dagen i skolan har känts rätt seg och rätt onödig, vi började med idrott på 6 personer, varav två av dem kom typ halva lektionen försent nästan. Men tycker iaf att det var skönt med idrott, fast det var nog bara jag och läraren som tyckte om det vi gjorde, hahah. 
Men gillar när man tränat och känner det även efteråt, och det gjorde man verkligen idag!
Sen hade vi natur, då vi bestämde att vi skulle ha prov nästa torsdag. Och sen fick vi plugga på det. 
Sen hade vi samhälle en timma och efter det stack vi hem. 
Blev att packa lite och så. Sen skulle vi åka hem, fick åka med Emma och vi skulle inom hennes farmor och farfar en stund, men de var inte hemma så det blev inget med det. 
Och nu kom jag precis hem, så skriver här och msn. 
Ikväll får vi se vad som händer, inget planerat och bara jag som är ledig i morron typ så gissar på att det blir att sitta hemma typ. 
Men nu måste jag hämta vatten, skriver sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0