Min dag

Riktigt dålig har jag varit på att skriva idag, men ska jag vara ärlig har jag inte lagt speciellt mycket tid vid datorn alls så har inte haft tid att skriva här. Visst, jag vet att det inte tar speciellt lång tid att skriva en rad eller två, men det gäller även att komma på vad man ska säga och har man då inget man vill ha fram för stunden så tar det längre tid att skriva än man kan tänka sig från början. 

Lite kortfattat har jag iaf ägnat min dag åt lite skola, ta mig till Falkenberg och träning.
Skolan var rätt seg, boxning på idrotten som var rätt skoj men alldeles för slapp i min smak. Boxning ska vara jobbigt, så enkelt är det!
Sen jobba på egen hand på naturen men jag kunde inte koncentrera mig när alla pratade så jag bara satt där och sa att jag skulle fixa det hemma ist. Efter det var det samhälle som gällde, även det en helt onödig och seg lektion, men man ska la ha sådana ibland också..?
Sen ikväll blev det träning, skönt som bara den, dock lite småjobbigt när man inte hade ätit på hela dagen typ. Men redigt skönt iaf! 
Sen hemma ikväll har det blivit att äta och duscha typ och nu packade jag precis ner mig i sängen med datorn i knät och tänkte vara social en stund och sedan tvinga mig själv att sova tidigt idag, för är verkligen skittrött både i kropp och tankar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0