Min hjärna och Simons meddelande

Tycker det är lite intressant att min hjärna är så långsam på att ändra sig från gammalt till nytt. 
Det är som här på blogg.se, när man loggat in på sin sida så har de ändrat lite på sitt utseende, typ egentligen enbart färg och platser på det man trycker på för att välja om man ska skriva ett inlägg eller se sin design osv. 
Men av någon konstig anledning blir jag lika förvånad och förvirrad varje gång jag loggar in och allt slutar med att jag småskrattar för mig själv och känner mig konstig och trycker in mig på att skriva ett nytt inlägg och sedan glömmer jag det igen tills nästa gång jag loggar in och blir förvånad igen. 

Har nu även ett litet meddelande att skriva här från Simon, han känner att han nästan är bäst på bowling och gärna vill dela med sig av denna mycket intressanta fakta! 
Så anteckna nu upp detta allihopa, Simon Carlsson i Kungsbacka är nästan bäst på bowling!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha nästan ja! :D

2010-01-29 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0