Minnen!

Hahah kom och tänka på när jag var uppe hos Anton och vi var på union Square! 
Så sjukt fin kväll det var, skulle man lätt göra om igen om det gick!
Så kul var det också när vi satt och vänta på att de skulle börja spela, så tittar jag på Anton och bara,
jag: vad gör du!?
Anton: vadå?
jag: du ser koncentrerad ut..? *försöker se vad han kollar efter*
Anton:  hahah jahaa, jag försöker följa den röda lampan!
Jag: ahaaa, *börjar kolla också*
Så där satt vi mitt på golvet och stirra upp i taket och försökte följa den röda lampan, hahah det var skoj!
Sen när vi skulle hem med, 
Anton: PRATAR JAG HÖGT NU!!!!?
Jag: NEEEJDÅÅ, JAG HÖR DIG NÄSTAN INTE!!
*alla kollar skumt på oss*
Sen tror Anton vi är framme där vi ska av och får panik och springer ut ur tåget men märker att det var en station för tidigt och springer in och sätter sig igen, och där sitter jag kvar och fattar ingenting! Hahah som vi skratta, skrattar än idag när jag tänker på det! 
Sen försökte han ta den man stämplar med ist för att ta sin åkremsa när han gett den till stämpelgubben, och som han skratta! Och så förvirrad stämpelgubben såg ut att vara! 
Det kallar jag fina minnen!

Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

HAHAHA awwwww :D:D:D jaaaaa det va helt underbart :D och det är väl klart som fan det kan hända igen :O ska hålla utkik!



men vi hade för jävla kul aså XD

2010-01-12 @ 20:15:00
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

du o jag har många fina minnen faktist :)

2010-01-12 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0