MJÖLK!!

Precis inkommen från att ha träffat Jessa, blev en liten promenad och att äta en rund skinksmörgås!
Så nu är jag kall och sugen på mjölk! Så ska springa ner och hämta det sen när jag skrivit klart här. 
En del i mig säger att jag borde plugga lite projekt, medan en annan del säger att jag ska spara det tills i morron när vi har det i skolan halva dagen. Och självklart lyssnar jag på den delen som ber mig vänta! 
Imorron är det tisdag och jag har inte alls lust att sitta i skolan en hel dag till, så roligt är det faktiskt inte! 
Men som nästan alla lärare påpekar hela tiden så är det ju sista terminen nu och den kommer gå jättefort med allt som ska göras hit och dit och när vi sedan står där på studentdagen kommer vi önska att vi fick stanna, iaf någon vecka till. Just nu känns det tveksamt att man kommer tänka så, men vem vet..?
Jessica är inte hemma nu heller, tror hon är och gör våfflor hos Jenny eller något sådant trevligt. 
Har även märkt att jag inte mår riktigt lika dåligt när det finns andra i min omgivning som har problem. För då lägger jag ner så mycket kraft och tid på att finnas till för dem att jag inte riktigt hinner med mig själv. Det känns faktiskt rätt skönt, i lagom mängd då vill säga.
Känner mig också rätt stolt över mig själv, har inte varit nära att gråta på hela dagen. Har till och med kunnat prata om Simon med ett leende på läpparna och skrattat när jag berätta saker som vi gjorde eller sa. Det känns verkligen som ett steg åt rätt håll! 
Men nu vill jag verkligen ha ett glas mjölk, så skriver nog mer sen ist! 


Kommentarer
Postat av: Stefan

hahaha blev de nån mjölk då????

2010-01-11 @ 22:25:25
Postat av: Emma

Det går åt rätt håll!! och om någon dag kommer jag ner till dej o då ska vi promenera och prata en massa!!

2010-01-11 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0