Morron

Godmorron!
Inatt var det en speciell natt må jag säga, eller okej kanske inte så speciell egentligen men man blev chockad när jag vakna. För jag har sovit hela natten utan att vakna en enda gång. Så somna igår vid halv 12-12 något och sedan vakna jag i morse utav att Jessica duscha vid kvart i 7. Blev chockad som få, för brukar iaf alltid vakna någon gång under natten nu såhär i skoltider. Sen när jag är hemma, då kan jag sova utan problem, men inte när jag ska upp på morronen. 
Men iaf, förstår inte varför jag är så snabb ibland på att göra mig klar och så långsam ibland. Det är segt, och nu när jag satte mig här blev jag väldigt trött igen. 
Snart blir det att dra sig mot bussen för att åka mot en skoldag fram till klockan 16. Känns rätt segt, har enbart tre lektioner idag med, varav den sista är på fyra timmar typ. 
Men nu måste jag börja dra på mig alla kläder så man slipper frysa ihjäl när man går ut. 
Ha en fin dag, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0