nattblogg

Tänkte skriva ett sista litet inlägg nu såhär innan jag ska försöka sova. 
Kvällen har varit jobbig som de flesta nog kan förstå, men skulle vilja använda lite ord för att tacka min mamma. 
Min mamma som hjälpt mig igenom kvällen, hon lyssnade och förstod. Blev en liten promenad mitt i allt då jag fick panik av att bara sitta här, väldigt skönt då det blir lite lättare att öppna sig. Sen fortsatte vi snacka enda fram tills nu då vi bestämde att vi skulle försöka sova, och fortsätta prata imorron om det skulle behövas. 
Om jag inte haft mamma denna kväll hade allt varit väldigt mycket jobbigare, för nu slapp jag ju iaf tänka så mycket själv och hon trösta när det behövdes, sa hur hon tyckte när hon tyckte något och hon kunde sitta helt tyst med mig och stirra ut i tomma intet. Hon erbjöd även att jag skulle få sova bredvid henne inatt och att jag skulle komma in till henne om det var något eller jag kände mig ledsen och ensam. 
Jag berätta om hur mycket jag skakade, hur gärna jag ville slå mitt huvud i väggen, hur jag bet mina fingrar och slog på mig själv och i sängen för att inte slå till Simon innan idag.
Jag växlade mellan två steg ikväll och mamma förstod båda två, dock vet hon vilket hon tycker jag ska välja men hon vet även att hon inte kan få mig att ändra mig om jag väl bestämmer mig för något av dem. 
Jag tänkte avsluta detta inlägg med att säga att jag älskar min mamma och att jag är evigt tacksam för det du gjort för mig ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0