ny header.

Ny header fixad, värre än någonsin men slängde bara ihop något fort för gissar att Simon inte känner sig så hedrad över att vara kvar där uppe längre..
Och om du inte förstått än så är det slut mellan mig och min (iaf föredetta min) Simon. Vilket, helt ärligt, känns förjävligt! 
Men ska inte sitta och skriva ner massa om det nu, för tror inte Simon vill det och jag ska vara snäll mot honom och dölja då lite. Men kände att jag iaf ville säga det. 

Vill iaf säga tack till folket som ställer upp, mest till Anton som faktiskt fått mig att le lite några gånger! 



Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

Aww :'D Johanna är som vackrast när hon ler! o inga sura miner på den bruden... det är inte fint! dock skulle jag velat ta tåget dit o ge dig en rejäl kram o skrika "VI ÄR BRA!! SVEEERIGE!! ANTON!!" o sen kasta en läskig selleri på simon o skratta massor :D Johanna... nu ska du hitta en jäääättefin kille... som kan hantera en johanna på rätt sätt!! o lägga tid på henne o sköta om henne jötteduktigt!! som jag en tid gjort! :D



TACK FÖR ATT JAG FICK VARA MED PÅ DIN BLOOOOGG :D

2010-01-05 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0