Öppen dagbok

Vet egentligen inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg, så det får väl bara bli att börja utan någon som helst start egentligen, fast nu blev det ju en start ändå på sätt och vis, aja skit samma typ!

Tänkte lite innan på att folk kanske tycker att min blogg verkar vara lite negativ, och då kan jag som försvar bara säga att det är precis så som det skrivs i bloggen som jag mår, så är det negativt eller ledsamt skrivit så är det så jag känner, och mår jag bra och ser livet positivt kommer det även synas här i mina texter. 
Så vill du veta hur jag mår men inte vill fråga, så är det bara att läsa. Märks nog rätt tydligt här.
För jag tänker inte dölja mina tankar och mina känslor här, bara om det skulle gå ut över någon annan som jag vet inte vill det, för i mina tankar är detta som en slags dagbok, fast en öppen sådan, något som alla kan ta del av. 
Att alla kan ta del av mig och mitt liv, för jag vet att det nog finns folk där ute som vill veta mer om mig och hur jag lever och känner, men som aldrig riktigt vågar ta sig fram och fråga. För det har folk sagt till mig, men ska bara säga att jag inte är speciellt farlig av mig. Är en snäll liten tjej, dock med mycket tankar och känslor, men det ska inte hindra er från att lära känna mig lite. Det skulle jag bara tycka vore väldigt skoj! 

Nu är det mat för min del som gäller, riktigt hungrig nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0