Plugg, plugg och ännu en gång plugg

Har suttit och hållit på med projektarbete en större del av dagen idag känns det som, och nu bestämde jag mig för att det räckte för idag och att det skulle firas med en kopp varm choklad, varm choklad är nog det mysigaste som finns i vintertider!
Men nejdå, det kan man ju inte göra för vi har ju prov i morron, vilket jag helt glömt bort och inte pluggat på alls! Så nu blir det att plugga på det ett tag, men hoppas på ett mirakel i morron och att provet har lätta frågor som "Vilken färg har du på dina strumpor" och "Vad är tapas för något?".
Min energi för pluggning har typ gått och gömt sig känner jag, men måste tvinga mig igenom papperna några gånger iaf!
Skrev även lite i min träningsdagbok innan, och med det vill jag säga att jag verkligen ser fram emot boxningspasset på torsdag och träningen sen på torsdagkväll! Det är nästan så jag blir lite smått deprimerad av att inse att jag inte är speciellt bra på att röra mig alls nu för tiden, dock mår jag inte dåligt av det så kanske är det inte så illa riktigt än.
Men iaf, träning på torsdag? - Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0