Pluggar matkultur.

Tror det kallas att plugga det jag håller på med nu. 
Har matkultursprov i svensk matkultur i morron och min hjärna orkar inte få all fakta att fastna! 
Själva anteckningarna går rätt fint, men sen alla recept, det är överkurs känner jag! 
Blev iaf att sova en stund innan, rätt skönt, så när man vakna så var Linda här, så blev det att laga lite mat och sådant sedan vara social med henne ett tag och nu sitter jag och pluggar. 
Nästa gång jag tröttnar och blir arg på matkulturen så blir det nog att lugna ner sig med en dusch. 
Men nu måste jag nog stänga ner datorn igen så recepten kanske kan få för sig att sätta sig fast på min hjärna någon gång. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0