Problem..

Problem nummer ett, jag tänkte på något innan som jag kände var ett måste att skriva ner men nu när jag skulle skriva så har det försvunnit från min hjärna, jag har glömt! Helt otroligt, glömmer aldrig något! hahah stor chans!

Problem nummer två, fick nästan igen potatismos till middag då locket på kastrullen hade fastnat, men det löste sig så det är nu ett minne blott! 

Problem nummer tre, jag blir helt förvirrad när tåget ska gå från Falkenberg, har fortfarande tiderna när det går från Kungsbacka inskrivna i min hjärna! Så nu måste jag tänka när de ska gå från Kungsbacka och sedan plussa på en halvtimma.
Det kallar jag svår matematik! 

Problem nummer fyra, det finns nog ingen fyra! 

Men nu måste jag typ börja packa och fixa så jag hinner med tåget! 

Kommentarer
Postat av: johan:)

fattar inte hur du kommer ihåg tiderna:O

jag kommer knappt ihåg när jag börjar skolan:DxD

men det är ju bara bra att du har bra minne:O

du måste hitta de positiva i saker:D:D:D:D

2010-01-17 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0