Promenad med Frida.

Kom nu in efter en lååång runda med Frida, nästan 2 timmar blev det ju i massa minusgrader. Men det var skönt, fast kallt. Så nu sitter man med röda stela fingrar och försöker skriva, går segt! Men tror jag tinar upp snart, funderar på att kanske snabba på det hela med en mugg varm choklad..?
Det var iaf mysigt att träffa Frida lite och prata och sådant trevligt. Hennes lille vovve är ju för söt i snön nu med, han är så liten så han knappt syns!
Var inte så mycket folk ute idag, folk har kanske vett att stanna inne i denna kyla, hahh. 
Tror dock att Frida mest gick runt och var nervös över att vi skulle möta en Simon hon snackat med ett tag nu, haha inte för att jag såg problemet ifall vi mött honom, men tydligen hade det inte varit bra! 

Ne nu värker mina fingrar lite väl mycket, så måste värma dem och övriga mig lite. 
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0