Sista för idag.

Skola i morron, vilket känns rätt segt om man säger så. Men kanske rätt skönt på något vis också, inte att plugga direkt men att få ordning på sina tider igen. 
Känns bara lite segt att behöva tänka på när man ska gå och lägga sig, hahah känslig! Men jag slipper ju iaf gå upp vid halv 5 som mamma gör, så det är jag glad över! 
För övrigt så känner jag mig rätt glad just nu, och det känns bara som att allt går åt rätt håll igen. Jag hoppas det fortsätter på det viset! 
Och just nu sitter jag och funderar på om jag ska försöka sova nu så man iaf får lite sömn inatt, eller om jag ska sitta upp lite till, eftersom jag ändå inte är speciellt trött. Känns ju som att man kommer klara att ta sig upp i morron vilket val jag än gör. 
Tänkte sett på Johan Falk innan ikväll, men missade starten då jag stod och pratade med min lilla sambo Jessica ist. Så det får bli en annan gång. Och om några dagar kommer Emma hit, ska bli trevligt. Ska tvinga med henne ut på promenad då har jag tänkt! 
Tänk om hon fixat körkort då, undra om det blir en resa till Ängelholm och donken då..?

Blir även intressant att se hur det går med uppdateringen i morron när det är skola hela dagen, men självklart kommer det iaf minst ett, eller två, eller tre kan jag nog nästan lova, iaf två!
Men nu ska jag iaf inte skriva mer för idag, så godnatt på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0