Smått och gott

Det skakar! Varför vet jag inte, men det gör det! 

Är inte så speciellt trött, men borde sova. Fast näst sista dagen i skolan i morron för denna veckan, det klarar man även som lite trött. Har även prov då som sagt, i matkultur, blir för fasiken arg på det där! Min hjärna är inte gjord för att minnas miljoner recept! 
Nu börjar jag även bli hungrig med, varför ska jag alltid bli det precis innan jag somnar?  haha inte lätt alltid!
Börjar 9 i morron, men är vid skolan som vanligt kvar över 8, fast de gör mig inte så mycket då jag hinner göra matteläxan och så. Det kallar jag fin planering!
Men nu blir det att nana för natten, så hörs i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0