Snart är det vår!

Godmorron! (inte för att det varken är morron eller att jag vaknade nu, men låter fint såhär på första inlägget iaf)

Inatt sov jag faktiskt riktigt bra om man jämför med de andra nätterna under detta lovet. Jag somnade hyffsat fort och jag drömde inga skumma drömmar, varken om en Simon som slår mig eller om bananer eller någon Anton som jag inte vet vem de är och inte heller vaknade jag mitt i natten livrädd.
Det gör jag rätt ofta faktiskt, tror inte du visste det, och alltid är det samma visa, vaknar och är livrädd, kollar klockan och vill bara slänga mig över mobilen och ringa eller smsa Simon, men brukar dock låta bli. Det räcker med att han blir orolig över mig och mina drömmar när jag är hos honom. Älskar verkligen den killen, trodde aldrig han någonsin kunde vara så förstående och att han kunde ta något som han aldrig upplevt själv så seriöst. Tur att han är som han är och han valde att vilja ha mig! 
Tror han är den jag behöver, även om jag har lite svårt för att se det ibland och blir lite besviken på honom, men han är ändå den som kan säga att vi inte kan ses och han kan säga vad han tycker utan att vika sig när jag blir lite arg på honom, han är liksom inte den som skulle få för sig att åka hem till mig och kyssa mina fötter bara för att jag ska bli glad igen om det hänt nått, utan han vet att det löser sig och låter mig vara lite, eller så försöker han prata med mig så jag lugnar ner mig.
Sen kan han trösta mig utan att man egentligen behöver oroa sig för att han ska lämna mig. Så även om jag är lite känslig ibland och kan bli besviken så finns det alltid något kvar där som gör att jag inte klarar av att vara ledsen på honom hur länge som helst. Alltid sitter jag med mobilen i handen med ett långt färdigskrivet sms som jag vill skicka, men som jag inte skickar för "jag är ju arg på honom, då skickar man inte sms". Men jag hoppas iaf att han förstår hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag faktiskt skulle göra för att han skulle må bra och för att vi ska fungera bra tillsammans och hålla ihop länge, för jag älskar verkligen dig Simon! 

För övrigt så sitter jag och väntar på att Emma ska ha simmat klart, så ska vi åka och handla lite, första gången hon åker med mig efter jag fått körkort, hoppas hon överlever, hahah!
Så nu ska jag nog ta och fylla på min vattenflaska ännu en gång, ja jag är beroende av vatten och springer runt med en vattenflaska i handen som det vore en nappflaska och jag vore ett litet barn. Men värst är det i Båstad i vilket fall som helst, där blir det nog flera liter vatten varje dag känns det som. Nästan så Emma och Jessica reagerar mer när jag inte har vattnet med mig än när jag har det, och jag själv får panik när jag inte vet vart jag ställt flaskan. hahah ibland är man inte fullt frisk i huvudet! 

Ha det fint!
Snart är det vår!




Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna jag hoppas verkligen att allting löser sig med Simon han verkar också vara en väldigt bra kille...



Du kör också säkert bra bil som förare åt Emma och som nygligen har tagit körkort du;)



Jaha så de är helt beroende av en vattenflaska de är lite sjuk haha

2010-01-04 @ 17:12:53
Postat av: Emelie

Grattis grattis till körkortet =)

2010-01-05 @ 19:01:20
Postat av: Stefan

Jag vill ju ha vår!!!

2010-01-07 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0