Snö!

Godmorron, God middag och Godkväll!
Är det bara i våran skånska lilla by, eller hela vårat avlånga land som satan straffar oss med snöstorm, som Mia så gärna ville kalla det innan idag? I vilket fall som helst så höll jag och Emma personligen på att blåsa in i skogen när vi gick hem från bussen, vi fick även ofrivilligt undersöka ungefär hur djup snön hade lyckats bli under dagen, så det är tur man har bra skor iaf!
Märkte precis att mitt Word har slutat fungera, blev lite smått deprimerad faktiskt, för nu kan jag varken jobba på mitt projektarbete eller skriva av mina känslor alls, illa!
Juste, fick även godkänt på mitt matkultursprov innan idag, det trodde jag verkligen inte, så nu är jag stolt! Och jag fick godkänt på mitt naturprov också, känns fint det med!
Känns som att skolan har lite mer flyt för min del nu än vad den har haft förr, så hoppas det håller i sig till matteprovet nästa vecka, tror dock inte det.
Matte är verkligen inte min grej, varför i hela friden valde jag matte C !?
Nu blir det pannkaka, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0