Tråkigt!

Hej och hå! 
Jag har väldigt tråkigt och har ingenting att göra, tyck synd om mig nu!
Skulle ju som sagt jobba med projektarbete hela dagen idag var det tänkt, men när jag skulle börja så visste jag inte alls vad jag skulle göra, så kan inte jobba mer om jag inte får snackat med lärarna först, vilket är lite svårt nu såhär när jag är i Falkenberg och det är söndag. Så får helt enkelt snacka med dem i morron och sedan försöka jobba mer efter det. 
Och mitt naturarbete som jag också skulle hållit på med hela helgen är också färdigt och utskrivet, så nu kan jag inte pyssla med det heller. Okej just nu låter det som att jag älskar att plugga, vilket jag verkligen inte gör, men jag var så inställd på en plugghelg denna helgen så blev lite i chock när jag märkte att jag inte har något att göra, så nu vet jag inte alls vad jag ska ta och göra ist. 
Är konstigt nog väldigt trött med, mest i kroppen iofs, så jag orkar inte göra så mycket heller vilket är dumt. Så jag blir ju sittandes här i sängen framför datorn även om ingen snackar med mig eller om jag inte har något att göra. 
Haha livet är bra svårt ibland! 



Kände det satt fint med en bild nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0