Trevligt folk i Falkenberg?

Ja, jag har gått och blivit beroende av att skriva här. Men kanske det bara håller i sig tills skolan börjar igen, eller så fortsätter det precis på samma vis då. Den som lever får se!

Har precis vart duktig flicka och plockat ut diskmaskinen, ringt tandläkaren och ändrat min tid. Snacka om surtant man fick snacka med där då! Typ
Hon: - Hej det är blabla..Du har kommit till folktandvården, vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: - Hej jag heter Joha..
Hon: - *avbryter* kan du vänta lite eller?
Jag: - *chockad* ahaa..
*tyst*
Hon: - Så..
Jag: - Aah skulle vilja byta min tid. Har den 20 januari.
Hon: - Mhm, för vem? *Snackar med någon i bakgrunden*
Jag: - Annika. Skulle vilja ha en fredag eftermiddag ist.
Hon: - Hopp.. *snackar med någon i bakgrunden igen*.. Kom den 5 mars tioitvå då..
Jag: - Vilken tid sa du sa du?
Hon: - TIO I TVÅ! *mumlar med någon i bakgrunden*
Jag: - Okej, tack. 
Hon: - Mhm, hej! *slänger på luren*
Jag: - hee.. *tittar på telefonen* Nehee.. 

Men nu ska jag iaf ut med Frida lite, så måste skynda mig att byta kläder, mata fåglarna och att gå mot hennes innan hon kommer hit och skäller ut mig för att jag är seg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0