Trött!

Klockan är typ halv 10 och jag är skittrött, är inte det rätt sjukt egentligen? Jag brukar alltid vara trött runt typ 5-6 något sånt och sen bli pigg vid denna tiden igen, men icke då! Nu var jag hur pigg som helst innan och skittrött nu, känns typ som jag gått in i en liten bubbla och bara lever i min egna värld. 
Funderar starkt på att typ borsta tänderna och sånt nu och sen bara packa ner mig i sängen, chilla lite vid datorn och sedan somna när jag somnar.
Men jag kan nästan sätta hundra kronor på att jag kommer vara pigg så fort jag reser mig från sängen till min tandborste, haha är alltid sån. Fråga de som försökt leva med mig eller så, blir alltid pigg när vi ska sova, så ligger jag och rullar runt i sängen som en treåring och typ skrattar åt ingenting och sånt. 
Så kul när jag sov hos Simon förr, jag var först skittrött och han typ pigg, så säger han att vi ska fixa oss och lägga oss så kan jag somna om jag var trött. Och när vi sen låg i sängen så blev han skittrött och typ somna och jag låg och skratta och snacka och rulla på honom och peta på honom och höll på. Så var han vaken, sen när jag la mig stilla och tyst i typ fem sekunder så skulle jag sen säga något så hörde man hur han börjat snarka! Hahaha så sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0