Tvångstanke?

Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det, tvångstanke? Dålig vana? Skumt beteende? 
Ja, jag vet inte vad det är, så kalla det vad du vill.
Jag har lagt märke till att varje gång jag ska in på vårat badrum som vi har på nedre våning så klarar jag inte av att gå in där om jag inte trycker på båda strömbrytarna, även om det bara är den ena som har en lampa i sig som fungerar. 
Så även om jag först trycker in den ena så lampan startar så kan jag verkligen inte gå in där om jag inte trycker på den andra knappen också, även om jag vet att det inte blir någon skillnad alls på ljuset, eftersom jag och Emma har tagit den glödlampan som satt i den lampan och satt i lampan som sitter i rummet utanför badrummet ist. 
Men förstår inte varför jag är sådan, det är jag ju inte i köket tex, då går det fint att enbart trycka på ena knappen. 
Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Undra om det enbart är jag som är sådan..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0