Vinter och snö..

Satt precis och kollade vad det skulle bli för väder nu de närmsta dagarna, men inte var det speciellt spännande upplevelse det inte, för vädret ska tydligen fortsätta precis såhär ett bra tag till, kallt och snöigt. Visst jag klagar inte, tycker det är fint, men dock väldigt jobbigt då man knappt vågar ta sig ut för att man är rädd att halka eller köra bilen i diket. Men det hör väl vintern till så man ska väl bara tacka och ta emot? 
Min moder kom precis hem, så ska med henne på en liten sväng till Willys nu tänkte jag, sedan blir det väl att ta sig ut på en liten promenad tror jag. Får även se hur lång tid det tar innan Frida hör av sig, som hon sa att hon skulle göra. 
Men nu ska jag byta kläder och åka, skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0