Blääh

Då har man jobbat klart för denna helgen då. Morgonpassen är lite sega får jag säga. Kanske bättre på lördagar som det är nästa vecka. Får väl se. 
Har för övrigt ett hål i handen, för råkade trycka min hand mot duschskrapan i morse. Och förresten är det Tobbes fel, för hade inte han stått på den när han försökte använda den någon gång så hade den vart hel och då hade den inte gått in i min hand! Fast blöder ju inte, så det är lugnt. ;D
Har precis ätit lite bakpotatis, typ det enda som går att tillaga i köket just nu, rören är lite dåliga så står disk överallt ;). 
Gick och la mig en stund innan för att vila lite, så när jag låg och vänta på att somna tänkte jag tanken att jag nästan aldrig har ont i huvudet och vad det är som gör att man får det..? Sen vaknar jag en och en halv timma senare och vet du vad? Jo självklart har jag huvudvärk! Hur stor är chansen liksom? 
Så tänkte jag att jag kunde dricka bort den med lite vatten, så ska jag hämta min flaska i kylen, men smart som jag är har jag ju lagt den i frysen för att den ska bli kallare snabbare. Men eftersom jag sovit i nästan två timmar vid det laget är den stelfrusen! Men det löste sig. Så nu har jag inte så ont i huvudet längre, bra det. 
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0