Göteborg!

Va i Göteborg igår och träffade min Töönt, hon var saknad så det var riktigt skoj! 
Vi sprang först runt med hennes vän Fia och letade förlovningspresent till Jessas syster. Köpte fyra jättefina kuddar, som det säkert tog oss 45 minuter att slå in mitt inne på indiska. Spännande äventyr ;). Sen köpte vi även lite andra småsaker till också utöver det. Blir nog bra tror jag. Efter det drog Fia vidare hemåt och så men Tönt och jag fortsatte genom staden. Provande nog varenda tröja inne på Carlings men jag hittade bara en som satt riktigt bra, nått fel på min överkropp? ;)
Sen när vi var inne på HM så började det tjuta jättehögt, typ som ett brandlarm. Men det var ingen fara, var bara en som hade gått i en dörr från fel håll. Jag förstod inte riktigt hur man kan gå genom en dörr på fel håll, borde man inte kunna gå åt båda hållen liksom annars känns det som en mycket onödig dörr. Men det bästa av allt var ju iaf att det varken var jag eller Jessa som startade tjutandet. 
Sen när vi kände oss klara i stan så drog vi till hemköp, köpte lite bröd, juice och skagenröra. Drog vidare till en godisaffär och sen ner till hamnen och hade lite picknick. Det var riktigt mysigt. Älskar picknick! Speciellt på så fina ställen som det var där nere vid vattnet. 
Sen åkte man tåget hem igen. Då kom Frida efter en stund, så tog vi en runda på inlinsen. Först bort till tullbron för att träffa Tobbes kompisar, men de ville ha öl och pizza så vi åkte vidare bort mot stranden. Sen hem till Tobbe och sen hem till Frida. När jag lämnat av Frida hos sig tog jag alla backar ner igen och åkte hem. Väl hemma satte jag mig och åt lite halvgammal vattenmelon och när Tobbe kom hem smakade vi på muffins vi köpt. Rätt goda faktiskt. 
Och sen gick jag och la mig för att sova, och nu sitter jag här ute på balkongen. Dricker lite juice och har precis fått upp lite värme, frös när jag vakna för typ första gången på någon månad. 
Vad som händer idag vet jag inte, får se. Hörs!




Kommentarer
Postat av: stina

tack, jag vet... de är hemskt <3

2010-08-05 @ 15:16:10
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0